Friday, August 24, 2012

these two days

These two days I am relaxing and lying in my bed. I feel a bit sick...there is a few pictures from my days with labels. This article is like photo diary or random with labels.

Tyto dva dny jsem jen odopočívala a ležela v posteli, protože mi není moc dobře. Tady je pár obrázků s popisky. Tento článek je pojmut trochu jako foto diář nebo random s popisky.
 Me and Lucy finally some photo together :D You are like my sister ;) Thank you. / Já a Lucka konečně nějaká fotka zase dohromady. 

 I was trying chocolate face mask. It's my best one from H&M now. / Zkoušela jsem čokoládovou pleťovou masku z H&M. Pro mě teď momentálně nejlepší pleťová maska.

 In the morning I was with my family in café for breakfast. Very very tasty breakfast. And for dinner we had homemade pizza. / Ráno jsme si se sestrou, bratrancem a mamkou zašli do kavárny na snídani. Velice velice dobrá snídaně to byla. A k večeři jsme měli domácí pizzu.

And now time for reading ELLE magazine. Tomorrow you can wait post about September ELLE. / Nakonec ELLE. Jdu se podívat, co je vevnitř. Zítra se můžete těšit na post o vydání ELLE za měsíc září.

6 comments:

  1. něco mi říká že jsi s nějakýma rošťákama pila alkohol!

    ReplyDelete
  2. a něco mi říká že jeden z těch rošťáku jsem byl já!

    ReplyDelete
  3. Nové vlasy? Nebo mi to jenom příjde, protože sis je rozpustila a vyžehlila :)..

    ReplyDelete
  4. Ta první fotka je úžasná, vůbec bych tě nepoznala, ale je to skvělý! :))

    ReplyDelete