Wednesday, March 14, 2012

SPRING BREAK

Finally I have break from all of study, because we have one week spring break. Almost the whole week I'll spend with my mum. But also with my dad I was for one day and I realy enjoyed it. Lots of my friend go for break away and so I am bored sometimes.
Today I have realy nice day, I was at hairdresser, then I was with my mum and my younger sister in one of the expensivest cafe in Budweis and I like dessert and dark chocolate ice-cream so much:P Don't worry, I will sport on Friday. After I visited shop H&M "like nearly every day", where I realy loved one shirt, but don't buy:( My sister have another style and she buy for her Birthday one of the famous "baseball" sweatshirt:))

Máme prázdniny a tak mám konečně pauzu od všeho učení. Skoro celý tento týden strávím s mamkou. Ale i s tátou jsem byla jeden den na lyžích a moc jsem si to užila. Většina mých kamarádů odjela pryč a tak se občas trochu nudím.
Dnes jsem si užila krásný den, byla jsem u kadeřnice, potom jsem byla s mamkou v jedné z nejdraších kaváren/cukráren v Budějovicích a moc jsem si tam pochutnala na dezertu a čokoládové zmrzlině:P Nebojte vše to v pátek vysportuji.
Po tom jsem navštívila samozdřejmě, jako skoro každý den, jeden z obchodů H&M, kde jsem si zamilovala jedno tričko, které jsem si však s sebou domů neodnesla :( Moje sestra má trochu jiný styl a koupila si zde jednu z těch proslulých "baseballových" mikin :)
 My order-one Pnna Cotta dessert and one dark chocolate ice-cream:)
 This sweatshirt my sister bought.
 It's me :D I am wearing all of H&M
 This shirt I love! :)




No comments:

Post a Comment