Wednesday, March 14, 2012

ABOUT BLOG & ME

Hi my name is Veronica,
I live in Czech Republic in a small town, Czech Budejovice, I love fashion, my friends, school and all of this.This was only for start:P. I am 14 years old and on 8th of September I will be 15 and I am looking forward to it very much. I go to private school and I like it, because I have a lot of friend there:P.
About me and fashion. I realy like H&M, actually it is only good label in Budweis. So what can I do? :(
And another thing-I very like Ed Westwick, I love him!
About blog,
This blog will be mainly about fashion and about fashion in H&M, but there will be articles about my life too.
I hope you will like it:P

Ahoj, jmenuji se Veronika,
Žiji v České Republice v malém městě, České Budějovice, miluji módu, moje přátelé, školu a vše okolo toho.Toto bylo jenom na začátek:P Je mi 14 let a 8. srpna mi bude 15 "moc se na to těším". Chodím na soukromé gymnázium a moc se mi tam líbí, protože tam mám spoustu dobrých přátel:P
O mě a módě. Mám verice ráda H&M, vlastně je to skoro jediná dobrá značka v Budějovicích. Tak, co nadělám? :(
A ještě jedna věc-Mám velice ráda Eda Westwicka, MILUJU HO!
O blogu,
Tento blog bude hlavně o módě a o módě v H&M, ale také tady budou články z mého života.
Doufám, že se Vám bude líbit:P


It is me:P I am wearing jumper F&F, shirt and necklace H&M


No comments:

Post a Comment