Sunday, September 23, 2012

crazyy random

These random photos was taken during this week. I love the first one with Sarah and maybe I will make some video in next week with her. This was also busy week, I wasn't able to wait for weekend, now is again Sunday and tomorrow school, too bad. In this week I would like to publish ELLE october post and certainly some outfit and diary post, so if I will have time. Have a nice Sunday, I have to go to study now.

Tyto "random" fotky byly pořízeny během tohoto týdne. Hned první fotka se Sárou mě prostě strašně baví a přijde mi strašně vtipná, možná uděláme se Sáruš i video v následujícím týdnu. Tento týden byl opět velmi náročný a já něměla moc času, nemohla jsem se dočkat na víkend a už je zase neděle a zítra škola. V tomhle následujícím týdnu bych chtěla publikovat článek o říjnové ELLE a určitě nějaké ourfit a "diary" články, tedy pokud bude čas. Krásnou neděli a já se jdu učit.

Weekend photos
 This weekend was little boring. I was reading ELLE, it's very good issue. And also I tried new cinnamon face mask. It's very good mask and I recommend it.

Tento víkend byl velice nudný. Četla jsem ELLE, je to velice dobré vydání. A také jsem zkoušela novou skořicovou masku. Je skvělá a dopooručuji ji.
No make-up. Haha

5 comments: