Monday, April 16, 2012

RAIN, RAIN & RAIN




Is it still raining at your too? It has been raining since yesterevening in Czech Budejovice. Actually I didn't go to first three lessons because of rain. And because my umbrella from Marks and Spencer broke I had to borrow sister's umbrella and go buy some new. I bought my new from H&M (how else). They have about six types, but on internet isn't pic and I didn't do some pic in shop so I don't have photos with umbrellas.
But if I can chose umbrella regardless prize I should chose some from Burberry.


Také u vás pořád prší? U nás už od včerejšího večera nepřetržitě. Dokonce jsem kvůli dešti odmítla jít na první 3 hodiny do školy. A vzhledem k tomu, že se mi můj deštník z Marks & Spencer rozbil musela jsem si ho na dnešek vypůjčit od své sestry a dojít si pro nový. Nakonec jsem si pro výběr deštníku vybrala H&M (jak jinak). Měli tam asi 6 druhů, ale na internetu je jich málo a zapomněla jsem udělat fotku, tak sem bohužel nemohu dát obrázky. 
Ale kdybych si mohla vybrat deštník a bylo by jedno za jakou cenu by byl, byl by to asi nějaký od značky Burberry.

I am wearing all H&M
I think I should chose some like this!
NECESSITIES
Sure you know, that sometimes you really need some thing. But unfortunately these things have accumulated and these four bits cost 650 CZK. And I needed only hair spray, eye liner, umberlla and nylons for school shooting.

Určitě znáte, že se stane, že nějakou věc opravdu potřebujete. Ale mě se to teď bohužel nějak nahromadilo a ty 4 malé drobnosti daly dohromady 650 kč. A to jsme jen potřebovala lak na vlasy, linky na oči, deštník a silonky na školní focení.
Umbrella H&M, eye liner Dermacol, hair spray SYOSS and nylons LINDEX.

No comments:

Post a Comment