Sunday, April 29, 2012

FRIDAY, SATURDAY, SUNDAY

I was wearing all H&M and I had H&M raspberry smoothie face mask

How have you spent weekend? My Friday night was digested with my friends in one boring town. So nothing good. Saturday was very challenging for be because that I learned some very hard things for me, which were more and more and It wasn't good. And Sunday?  I thing that I will spend today with my blog or I will go on walk, maybe go for ice-cream and I may wait for my friend, who is go back from England, but I don't know. Mainly I don't want go in the sunshine, because yesterday I burned a little..

Jak jste strávili víkend? Můj páteční večer jsem strávila s kamarádkami v jednom nudném městě. Takže nic moc. Sobotní den byl pro mě vcelku náročný a to kvůli tomu, že jsem se dozvěděla spoustu věcí, kteých najednou bylo víc a víc a prostě to nebylo nic dobrého. A neděle? Neděli asi strávím posedáváním u blogu, nebo se půjdu projít ven, dojdu si na zmrzlinu a půjdu před školu počkat na svou kamarádku, která se vrací dnes z Anglie, ale nevím. Hlavně se mi nechce na sluníčko, protože jsem se včera trochu spálila..
I was wearing all H&M
I was in Straz nad Nezarkou and in Trebon


plus Lates Ringtones/poslení zvonění
It was worst latest ringtones for me. I had sprayed hair and yet to somebody gave me gel on my hair. To that I smelled like a rotten beer and like a vinegar. So terror and horror.

Pro mě nejhorší poslední zvonění. Měla jsem strašně nalakované vlasy a ještě k tomu mi tam někdo naplácal gel. K tomu jsem strašně smrděla zkaženým pivem a octem. Prostě děs a hrůza.

No comments:

Post a Comment