Saturday, April 21, 2012

BORING WEEKEND

What will you do at weekend? I am a little bored and is nothing to write, but in H&M isn't any new collection and on elle's pages isn't article, which interested me. Tomorrow I will learn, but what to do today...
Start of weekend was very good. Friday night I spent with my friend Lucy again and we went to shops like H&M, because I need some headband to hair. Finally I got it and I really like it. I am just excited about it:)

Co budete dělat o víkendu? Já se tak trochu nudím a kdyby bylo alespoň o čem psát, ale v H&M žádná nová kolekce ani na ELLE.cz se neobjevuje žádný článek, který by mě čímkoliv zaujal. Zítra se budu učit, ale co dneska...
Začátek víkendu byl povedený. Páteční večer jsem opět strávila s mojí kamarádkou Luckou procházením obchodů jako je H&M, protože jsem sháněla čelenku do vlasů. Nakonec jsem ji sehnala a strašně se mi líbí. Jsem z ní prostě nadšená:)
                      We love old pink!                                                                       This is my new headband.

No comments:

Post a Comment