Monday, September 17, 2012

pics of last week

Last very very boring week at school! And now It's starting again, monday is here again, I hope this week will be better. I just came from my dancing lesson 2 and it was very funny and nice lesson. I love dancing. It was perfect night. Tomorrow will be nice shoots from today. Have a good night.

Minulý velmi velmi velmi nudný týden ve škole! A teď už to zase začíná, zase pondělí, doufám, že tento týden bude lepší. Zrovna jsem dorazila domů z 2. hodiny tanečních. Bylo to super, skvělé a byla tam strašná sranda. Moc se mi to líbí. Zítra dám post o dnešním večeru, teď už dobrou noc.
I am wearing all H&M

Instagram random

1 comment:

  1. Moc hezké fotky:) Založila jsem si svůj první blog a začala jsem s sebou tahat foťák. Fotím o hodně víc a doopravdy mě to baví, ale kafe mě třeba nenapadne vyfotit (možná proto, že ho nepiju :D) Ale vypadá to luxusně! :) Takže musím fotit fotit fotit :))

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    ReplyDelete