Thursday, August 30, 2012

new in (Prague)

The second part is new in from Prague. First part is video, which I published yesterday. We were shopping in Prague all day. It was great shopping day. I am so happy from this thing. I found almost all what I need. Now I need only new shoes for fall and some sweater with V neck and I will be completely prepare to school.

Druhou částí je to, co jsem si koupila v Praze. první čáastí je video, které jsem publikovala včera. Nakupovali jsme v Praze skoro celý den. Byl to skvělý "nákupní" den s mojí sestřednkou. Mám z těch věcí strašnou radost. Skoro všechno, co jsem sháněla jsem sehnala. Jedné, co ještě potřebuji do školy je svetr do V a nějaké boty na  podzim.

1. shirt - reserved
This is the best piece, which was added to my wardrobe. I love the blue color, the gold stud. I think, that this shirt is absolutely perfect.

Toto je nejlepší kousek, který přibyl do mé skříně. Miluju tu modrou barvu, ten zlatý knoflík. Myslím, že tato košile je absolutně perfektní.


2. backpack - clarie's
This backpack from clair's I love too. I need backpack for school and I wan some like this style. I am so glad that I found this one. This color, I think, is so elegant. And it will suits to my clothes.

Tento baťůžek z clarie's se mi taky moc líbí. Potřebovala jsem nějaký do školy a chtěle jsem batoh takového stylu. Jsem strašně ráda, že jsem na něj včera narazila. Tahle barva, mi přijde, moc elegantní a myslím, že se mi bude hodit k oblečení.


3. sweater - F&F
This sweater has some weird color in pic. Sweater has normal very very light salmon color.

Tenhle svetr je na obrázku nějak jinak zbarvený. Normálně má velmy světlou lososovou barvu.


4. small handbag - MANGO
I didn't need some small handbag. I have two and don't wear them so often. But this one I like so much. It's elegant, have very nice color for fall and I think, this handbag will be good to school for purse and iPhone.

Nepotřebovala jsem žádnou malou kabelku, protože mám dvě a moc často je nenosím. Ale tahle se mi moc líbila. Přišla mi elegantní, má moc hezkou barvu na podzim a bude se hodit do školy na telefon a peněženku.

5. panties - TOP SHOP
When I saw this three panties I just fell in love with them. Flowers and colors are so cute.

Když jsem tyhle kalhotky viděla, tak jsem si je zamilovala a musela si je koupit. Ty květiny a barvy se mi strašně líbí.

6. thermos - starbucks
I wanted to order this one thermos from internet, but I couldn't find a store, which deliver starbucks goods to Czech Republic. I need thermos for school and I am so happy, that I have this one for school.

Chtěla jsem si asi před týdnem tuhle temosku objednat z internetu, ale nemohla jsem najít ochot, který dováží starbucks zboží do České Republiky.  Potřebovala jsem nějakou termosku do školy a tak jsem moc ráda, že mám zrovna tuhle

No comments:

Post a Comment