Friday, August 3, 2012

birthday party with one very nice cake

I am full of this food:P

I know that my real Birthday will be on 8th of August, but my family birthday party was today. It was very long and tedious day for me, but gifts was great. Now I am finally in front of my notebook and I can check my facebook, blog and my other websites. Tomorrow is waiting for me my dad. I will have some birthday party with him and so I have to spend some time with him. But one barrier I will not have Wi-Fi so maybe I will publish post on Sunday at the latest. (sorry for bad quality in photos)

Vím, že mé narozeniny jsou až 8.8., ale s rodinou jsme je oslavila už dnes. Byl to velice dlouhý a únavný den, ale dostala jsem úžasné dárky. Nyní jsem konečně před notebookem a můžu kouknout do facebooku, na blog a ostatní internetové stránky. Zítra na mě už čeká táta. Připravuje pro mě také menší oslavu u něj a také bych u něho měla strávit nějaký čas. Jeden malý problém (pro mě velký) - není tam Wi-Fi, takže možná publikuji článek až v neděli. Nejpozději v neděli. (omlouvám se za špatnou kvalitu fotek)
 With my aunt
 Very sweet cake and me. I am wearing all H&M.

2 comments: