Wednesday, July 25, 2012

just relax

Today I was all day at home, because I feel sick. So I made very good breakfast (croissant and smoothies-my first time) and watch Pretty Little Liars, which recommended my friends me.  Do you watch this serial? I like it. Then I want to try new face-mask from H&M, which is blueberry and have color like blueberries. And now finally I start with preparing to my 15th birthday, which are coming next two weeks.

Dnešní den jsem strávila domu, nebylo mi moc dobře a stále není. Udělala jsem si, musím říci, výbornou snídani. Ano nebylo na ní nic složitého. Croissant byl koupený, ale smoothies jsem si dělala sama a bylo to také poprvé, co jsem je ochutnala. Asi se stanou stálou součástí mé snídaně, protože jsou opravdu výborné. Ke snídani jsem si zapla "Roztomilé malé lhářky", které mi doporučily kamarádky. Koukáte taky na tenhle seríal? Po tomhle všem jsem vyzkoušela novou pleťovou masku, která je boruvková. I teď konečně se mohu pustit do příprav a plánování mých patnáctých narozenin, které budou už za dva týdny.

2 comments:

  1. Teď o o prázdninách jsem viděla první sérii Pretty Little Liars, moc se mi to líbilo :)

    ReplyDelete
  2. No já mám angínu tak taky trávím dnešek doma a nejen dnešek:-(, ta snídaně vypadá moc pěkně

    Na mém blogu právě probíhá giweavay o kabelku Guess, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete