Sunday, July 15, 2012

CINEMA WEEKEND

What have you done during the weekend? On friday I was in cinema to watch Man at work with my friend. It's very great film, mainly for girls. Then I couldn't sleep all night and in the morning I went to rollerblading with Lucy we stopped to have some breakfast in McDonald's. Then I went to Trebon with my father. We go to cinema again, but to watch Madagascar 3 in 3D. It was nice, but I was little bored of it. Now I am going to stay in bad and have some rest.

Co jste dělali během víkendu? Páteční večer jsem strávila s kamarádem v kině na filmu Bez kalhot. Je to úžasný film, hlavně pro holky. Po celé noci beze spánku jsem hned brzy ráno vyjela za Luckou na kolečkových bruslích a zajely jsme pro snídani do McDonalda. Poté jsem jela do Třeboně s tátou. Byly tam nějaké slavnosti a zašli sme si do znovu do kina, ale tentokrát na Madagaskar 3 ve 3D. Byl to hezký film, ale u konce mě trochu nudil. Teď se chystám do postele a pravděpodobně si pustím film.
I was wearing LINDEX t-shirt.
 I was wearing all H&M and Adidas sweatshirt and sweatpants.
 Breakfast with Mr.Donald
I was wearing all H&M and Zara jeans

7 comments:

  1. Wow :O. Máš naprosto nádherné oči^^

    Btw. zvu tě na mou giveaway :)
    http://nikolecka.blogspot.cz/2012/07/ahoj.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Film Magic Mike chci vidět taky, ten trailer je skvělej :)
    Jinak Madagaskar 3 mě taky zrovna dvakrát nebavil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magic Mike rozhodně doporučuji teda :) Mě se to strašně líbilo teda :)

      Delete
  3. krasne linky, si strasne fotogenicka!

    ReplyDelete
  4. Super foto :) Máš zajímavý blog, jednou bude TOP! :)

    ReplyDelete