Thursday, May 17, 2012

THESE DAYS

In the 1th place I am sorry about no articles. I will try to fix it, but because of studying and sporting I don't have time for it. Tomorrow I will probably publish article about H&M magarazine-summer 2012 and on Saturday about June ELLE.

V první řadě se omlouvám za nepublikování článku. Budu se snažit to napravit, ale kvůli učení a sportu není čas. Zítra bych měla publikovat článek o H&M magazine-summer 2012 a v sobotu o červnové ELLE.
Sunday
Next I want to say about dance competition. We were on 9th place. So nothing special.

Dále bych se chtěla zmínit o závodech na keterých sem byla. Skončili jsme na 9. místě. Takže nic moc.
We was wearing all H&M.

Monday and Tuesday were oridinary day about learning.

Pondělí a Úterý byli obyčejné jen u učení.
I was wearing all Adidas and H&M T-shirt + bag.

Wednesday
I was with Lucy in H&M to check new H&M collection Season of Sun. I don't like this collection so much, but I like blue color so I hope that some clothes will address me and I will buy something. Otherwise I bought some shirt without sleeves. Then we went to rollerblade and we got wet :D

Já s Luckou jsme byli v H&M omrknout novou H&M kolekci Season of Sun. Mě osobně moc nezaujala. Ale líbí se mi barva modrá, tak si z ní snad na léto ještě něco vyberu. Jinak pořídila jsem si novou košili bez rukávů. Poté jsme šli na brusle na kterých jsme zmokli :D
I was wearing all H&M.

Thursday
Nearly all Thursday I spent with learning, but I made time for sport too.

Skoro celý čtvrtek jsem strávila u učení, ale udělala jsem si čas i na brusle.

No comments:

Post a Comment