Monday, May 21, 2012

JUNE ELLE

What I expected from ELLE?
I was disappointed about this issue. I was waiting for articles about summer, but there was articles mainly from life. And also I was looking forward to swimsuit models, because I want to know where in Prague are nice swimsuit to buy, but swimsuit are in ELLE very rarely.


Co jsem od ELLE očekávala?
Červnová ELLE mě trochu zklamala. Čekala jsem více článků souvisejících s létem, ale opět byli v ELLE články spíše ze života. A také jsem se těšila na pár modelů plavek, abych měla představu, do kterých obchodů se podívat až pojedu do prahy, ale plavky se tam oběvily opravdu zřídka.
Even the spring...

What I was happy was that for spring will be wear mainly simple pieces of clothes in powder colors, which are my favourites. But pastels are still stylish and one of the base of spring wardrobe.
What didn't interested me was bell-bottoms, which I really hate and nobody can compel me to wear it.



Ještě k jaru...
Z čeho sem ale měla radost bylo to, že pro jaro se budou po následující dobu nosit hlavně jednoduché kousky oblečení v pudrovích barvách, což jsou mé oblíbené. Ale pastelky jsou stále stylové a patří k základu jarního šatníku. 
Co mě ale moc nezaujalo byly zvonové kalhoty, které opravdu nenávidím a nikdo je na mě nedostane ani kdyby se stali světovím módním trendem.
For summer?

What is new to me is that in the summer will wear also white. Still only talking about that for summer will be icon colors, but in ELLE I read that just white will light up your summer outfits and summer need will be white dress. In addition to white dresses sure to buy skirt to waist.
Another trend for this summer are plastic and clear things. I very like it.

Pro léto?
Co je pro mě novinkou je to, že se v létě bude nosit také bílá barva. Stále se mluvilo pouze o tom, že pro léto budou vzorem barvy, ale v ELLE sem se dočetla, že právě bílá barva vaše letní outfity rozzáří a nutností budou pro léto bílé šaty. Kromě bílých šatů si určitě poříďte sukni do pasu.
Dalším trendem pro léto se staly umělohmotné a čiré věci. Mě se to moc líbí.
Pronounced lips and nails...
Be sure to take a lot colors of nail polish and red lipstick, because it's good for summer.

Výrazné rty a nehty...
Určitě si pořiďte spousty barev laků a rudou a růžovou rťenku, protože se vám bude v létě vždy hodit.
MICHAELA KOCIÁNKOVÁ
New slovak model, to who fell in love Giorgio Armani and fashion house Christian Dior, because of her beautiful body. I personally very interested in her.

MICHAELA KOCIÁNKOVÁ
Nová slovenská modelka, kterou si zamiloval Giorgio Armani a módní dům Christian Dior, kvůli jejímu nádhernému tělu. Mě osobně velice zaujala.

No comments:

Post a Comment