Thursday, March 29, 2012

REST CONTINUE

Today was boring for me and I am tired after all. First we (me plus my class) visited airport Czech Budejovice and then afternoon visit gallery with class, which didn't take me, but It was strange (in good). We could try this art method too and make some pic with our creativity. As opposed to guys I thing my pic was good:D

Dnešek byl pro mě nudný a únavný. Nejdříve návštěva letiště a potom odpolední návštěva galerie v rámci výuky, která mě moc nezaujala, ale byla zvláštní. Mohli jsme si tuto metodu také ozkoušet a pomocí naší kreativity vytvořit nějaký obraz. Oproti klukům se mi můj povedl :D 
 I am wearing all H&M.

Why title REST CONTINUE? Because after the whole day, when I came at home, I made complete clearing of skin and then I made lime face mask, I listened slow songs and I was relaxing the full 10 minutes:)

Proč název REST CONTINUE? Protože po celém tomto dni, když jsem přišla domů, tak jsem si udělala kompletní pročištění pleti a potom jsem si udělala limetkovou pleťouvou masku, pustila si pomalé písničky a celých 10 minut jen relaxovala:)
I am wearing H&M flowers and ELLE robe.

And please became my follower.

No comments:

Post a Comment